Superkoderzy - dziennikarze przyszłości - przeprowadzili  wywiad na temat życia i działalności Dominika Sucheńskiego . Rozmawiali  z żoną Barbarą i córką Gabrielą brodnickiego olimpijczyka oraz z kolegą p. Zbigniewem Bukowskim i wychowankiem p. Bogumiłem Kupczykiem. Link do wywiadów:


https://www.youtube.com/watch?v=-3vxE7yrSoA&feature=youtu.be

 

 

Rozwijanie kompetencji informatycznych w naszej szkole. Film  Ośrodka Rozwoju Edukacji. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=PhdMcybGwM8

https://www.youtube.com/watch?v=wU4t8MqjQ3E

 

Dnia 19 kwietnia 2018r. w Szkole Podstawowej nr 2 w Brodnicy uczniowie klasy  Vc pod kierunkiem pani Marzanny Kłosowskiej oraz  pani Elżbiety Kupczyk zorganizowali  „Scratch-day #SuperKoderów”.  Młodzi #SuperKoderzy wcielili się w rolę nauczycieli i zainteresowali dorosłych programowaniem.  Przygotowali  dla  rodziców, dziadków  specjalne zaproszenia. W I części spotkania uczniowie zaprezentowali reportaże, które zrobili w ramach projektu #SuperKoderzy „ Dziennikarze przyszłości”  w programie Scratch.

 

          We wrześniu rozpoczęła się nasza przygoda z projektem #SuperKoderzy. Na lekcjach  języka polskiego oraz informatyki  realizujemy ścieżkę Dziennikarze przyszłości.

„Czym skorupka za młodu nasiąknie, tym na starość trąci”-

             czyli jak uczniowie klasy VIa zorganizowali

                      Dzień Tolerancji w SP nr2 w Brodnicy

 

         Nie wszyscy wiedzą , że 16 listopada obchodzimy Międzynarodowy Dzień Tolerancji. To święto obchodzone jest od 1995r. z inicjatywy UNESCO. Jest to święto szacunku, akceptacji i uznania różnorodności kultur na świecie.

          

Do Tygodnia Kodowania przystąpiliśmy po raz pierwszy, ale ta inicjatywa ogromnie przypadła do gustu naszym uczniom. W kodowanie zaangażowali się uczniowie klas III, V, VI, a nawet nauczyciele. Podczas tego tygodnia zrealizowaliśmy trzy zadania:

1.       Realizacja projektu edukacyjnego #SuperKoderzy w klasie V.

2.       Kodowanie na dywanie w klasach III.

3.       Dla nauczycieli lekcja pokazowa w klasie VI  z wykorzystaniem ozobotów.